dijous, 29 d’abril del 2010

Quadrets


3 quadres 20x20 mixta sobre fusta

4 comentaris:

Carles de Miguel ha dit...

Felicitats per la teva feina d´il.lustrador i de pintor, noi!
Suposo que ets el Cadafalch de Sant Llorenç Savall.Jo era a Combella.Ara no, que torno a ser a Sabadell.T´havia vist coses a Immaginarium.
Endavant, una abraçada!

Lluís Cadafalch ha dit...

Gràcies Carles! ostres tens uns comics espectaculars
felicitats!!!

Cristina Ferré ha dit...

Un treball excel·lent! Em va parlar de tu la Nuri Mariné i t'havia perdut la pista entre tots els meus contactes, Ups!

Ara ja t'he posat a la llista de "selenites" del meu blog d'il·lustració. Visita'l que aviat et faré un correu per veure si podem fer tractes.

Una abraçada

http://vistoenlaluna.blogspot.com
ilustración y nada más que ilustración

Lluís Cadafalch ha dit...

Hola Cristina! Sii, la Nuri m'en ha parlat del teu espai d'art, afageixo també el teu blog a als meus amics

Salut!